Sara Claesson -

19/9-08

usch vad trött jag blir på allt. nu vet jag vem som är högsta hönset på jobbet. tråkigt att folk inte kan ha sin egna vilja utan följa henne. blir inte så bra stämmning då. det den människan skulle behöva är mothugg att någon säger ifrån. åt mig blir hon bara arg. vi är redan på avigsidan av varandra så varför späda på det. lika väl att hålla käften och sköta sitt.

träffade jennie och lilla gucci idag. så söt är han så trevlig är hon. tror varken hon eller jag mådde tipp topp men väldigt trevligt hade vi. var och ¨t på det där franska kafet.säger inte mkt men kommer inte ihåg vad det heter. jättegoda varma mackor med salami och smält brie. fyyy va gott det är. helt underbart... mums. blir hungrig av att bara tänkapå det.

har en konstig känsla i magen. kan inte ritkigt förklara den men den sitter kvar.. en sån där känsla man har när man känner att något har hänt eller något som man fasar för kommer att hända. uschanimej.
hoppas att den går bort snart

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var mys att ses. men du. äppelpaj versus min päronpaj en dag. jag kommer spö dig helt sukt mycket. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: