Sara Claesson -

personlighetstest igen

såg ett personlighetstest och självklart så var jag jue tvungen att göra detta. hittader det på:

http://se.41q.com/

men jag måste säga att det stämmde faktiskt ganska bra. eller rättare sagt ganska precist vad jag tycker

saras personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa sara:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

 

och vad utbildar jag mig inte till om Sjuksköterska.

hihi

// sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih hemmafru, där ser man...

2008-09-20 @ 05:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: