Sara Claesson -

min födelsedag :D

grattis till mig själv :D
haft en lugn födelsedag idag. önskar bara att pojkvännen skulle vart här men blir lite svprt att komma från canada för en dag. men önska kan man alltid

presenterna var
  1. 
  2.    
  3.     4.
   5.    6.  
   7.   

1,2 blommor som jag fick av johan samt en nalle. gulligt att han tänker på att skicka blommor när han är i canada
3,4 önskade mig kryddor i present för man tänker oftast inte på sånt själv och spännande kryddor var det
5,6 IKEA inköpt av pengar jag fick av farmor och pappa jättefina tycker jag
7 saker jag fick av ivana behövliga saker faktiskt och toalett artiklarna var jättefina med söta blommor på

// sara


Kommentarer
Postat av: Victor

Men våran present då? :D

2008-09-21 @ 23:54:35
Postat av: Anonym

haha lilla victor eran present vågar jag inte visa hör inte. :P

2008-09-22 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: