Sara Claesson -

mamma sara kommer och går

gud vad jag saknar människan- kan han inte komma hem snart.d et är 110 dagar kvar från idag. sitter och räknar ner. har till och med gjort en nedräkningslista som jag kryssar för varje morgon jag vaknar
töntigt jag vet. men på något sätt så känner jag att det går fortare.
ska jobba imorgon första gångnen efter sjukskrivnngen. jag hoppas verkligen att det går bra, ska jobba med fino så det kommer att gå undan det är jue det minsta man skulle kunna säga. hon är bra. diggar den tjejen
träffade gamla gymnasie och högstadie kompisar på högskolan  igår. kul att de tagit tag i sitt liv och börjat att plugga. iaf den ena. inget fel på att festa men man kan inte bygga upp sitt liv på det.
gud vad gammal jag låter som nu. såhär borde man kanske inte tänka när man är 20 fast har man vart med om en hel del så mognar man väl snabbare.
uschanimej ja. hahaha
kanske inte så konstigt att jag kallas för mamma sara just nu :

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: