Sara Claesson -

jag en ett latteholic

jag är verkligen en latte holic. så jäkla gott att sätta sig och snacka över en latte en eftermiddag efter skolan eller efter jobbet. hur skönt som helst och avslappnande. måste ha en latte :D
var ute på kåren igår. hur mkt folk som helst men som minna och jag snackade om så kände man sig rirkigt mogen och äldre jämfört med dem som var där. inget dansande bara drickande och stod och snackade
men det var trevligt. det kan jag inte säga ngt annat om
träffade bardh och gurra. det var verkligen ett bra tag sen men alltid lika roligt att träöffa dem. gurra har jag nog inte sett efter gymnasiet. men de va lika roligt iaf. och bardh fick en egenblandad drink från mig. den var faktiskt god måste jag säga
pratade med johan idag. gud va mysigt att höra hans röst. saknar honom fortfarande. det verkar nu som att vi kan åka utomlands innan skolan börjar. ser verkligen fram emot det. det  ska bli riktigt mysigt.
iam looking forward to it :D

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: