Sara Claesson -

18/9-08

var inne på vår gamla hemsida om vårt projekt i 3:an, gymnasiet.
5 tjejer i lettland och umgicks med barn på ett barnhem/internat samt hade med oss en massa saker till dem.
alla kom från på något sättr splittrad familj och verkade verkligen uppskatta att vi kom
gå in och kolla själva: www.lettlandsprojektet.com

jag mår så jäkla dåligt. nacken tar kålpå mig. vet att jag egenligen inte ska klaga för de finns dom som har det värre men ibland känns det verkligen som om det är nödvändigt. har så ont i högra delen av nacken men börjar att få ont på andra sidan nu me antar att det är för att jag överanstränger den delen. aj!

förstår verkligen inte hur vissa kan vara så otrevliga och verkligen inte ge upp. kan tyvärr inte riktigt skriva vad det handlar om men att sprida en massa saker som inte stämmer tar verkligen på en. fy fan ärligt sagt!

skall jobba imorgon hoppas vekrligen att det går bra. är mest orolig över mitt mående. muskeln går nog bra men just illamåendet. hade svårt att ta mig till försäkringsbolaget idag så hur sjutton skall jag klara av att jobba. vill verkligen det men mår jag inte bra så mår jag verkligen inte bra. brukar oftast inte klaga i onödan.

saknar min lilla söta pojk. att han inte kan komma tillbaka. läste på hans skolas hemsida och de sa att de ska göra allt för att eleverna kan gå klart sin termin därborta. men snälla låt han komma hem istället och låt han vara här. han kan plugga på IHH istället och inte i canada. mn okej visst är jag glad över att han får chansen att plugag en termin i canada. det ska jag inte förneka men visst vill jag ha han här hos mig istället. speciellt nu när jag behöver honom.

// sara
aja håll tummarna för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: