Sara Claesson -

15/9-08

99 dagar kvar tills han kommer hem från canada. gud vad jag längtar. tar nog lite längre tid antagligen innan jag kan träfa han. akn inte komma med till stockholm och hämta han :(
men forhoppningsvis kommer vi iväg till kanarieholmarna eller teneriffa eller liknande vid jul där. jag hoppas verkligen att det blir av.
har suttit och skrivit på ett arbete hela dagen. det har gått så segt. hunnit 600 ord på en hel dag och det är lite. man önskar att man skulle kunna prestera bättre. men inget funkar
får ingen ordentlig sömn överhuvudtaget och jag tänkte att detta skulle bli en lugn vecka men inte det heller.
veckoplanering
tisdag: jobb och läkarbesök
onsdag: seminarie i skolan och sjukgymnasten
torsdag: möte med försäkringsmannen samt läkarbesök och provtagningar
fredag: jobb och träffa vänner
lördag: får massa gäster
söndag: får massa gäster

tyvärr siktade jag inte på att det skulle bli såhär mkt men på något sätt lyckas jag alltid planera allt till en vecka.
men jag hoppas även att jag får höra från johan. jag har inte hört från han på ett tag nu. men antar att han har fullt upp i skolan sin. me allt som hör där till.

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

blir kul att ses sen!! ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: