Sara Claesson -

tårarna har runnit och kommer att fortsätta detta

fy va dålig jag känner mig.
jag är en hemsk människa just nu.
men ändå så jävla besviken på min styvsyrra som  hörde av sig för första ggn igår på flera år.
det första hon gör är att snacka om att hennes pappa (min styvpappa)
aldrig funnits där för henne och att han inte betyder något för henne
längre. jag blir så lesen av att höra detta och jag blev sårad på hans vägnar
för detta. han är en sån underbar människa och de hon tycker finns inte en
möjlighet att det stämmer. han har alltid funnits vid deras sida men sen fått
brev och så vidare av dem där de stått att de inte vill veta av honom och att
han inte är deras pappa längre. massa sånt har hans egna döttrar gjort mot
han men likförbannat så har han stått och försökt hjälpa dem
men när syrran komme hem till oss efter några år då de inte har hörts s är det
första hon ber om är pengar. vilket är fel. allt är så jävla fel. ronny är blande de underbaraste
människan jag vet och han har alltid ställt upp för en men att höra ngt sånt här
från sin egna dotter kan jag verkligen förstå att de sårar han och det sårar mig verkligen
rejält med.
det låter kanske hemskt men jag värdesätter verkligen ronny mycket mer än
henne och man gör inte så som hon gör.
de är för jävligt verkligen.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: