Sara Claesson -

skit dag rent ut sagt

1) man får ett hemskt samtal där man blev minst sagt utskälld men de fanns ingen bra anledning bakom detta. jag får la umgås med de som jag vill utan att någon från mitt förgågna ska skälla ut mig. ursäkta mig! skaffa dig ett eget liv och läman mig ifred tack!

2) en som man verkligen trivdes med på jobbet ska sluta och gifta sig i dec och flytta till gbg. skittråkigt. men klart att man önskar henne all lycka som de går. får la åka till gbg och besöka henne någon dag sen framöver

3) åldern stoppar en alltid när de handlar om allt. tyvärr kan jag inte åka med på en kryssning som hade vart skitkul och som jag sett fram emot verkligen. men tyvärr så är man för liten

4) jag mår riktigt kasst idag. både måendet och allt annat som har hänt. de värsta att få höra är att alla har såna här dagar. men jag vill inte ha såna här dagar

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

behöver du fråga om jag alltid har rätt? haha. borde du inte veta vid detta laget? usch, vad hemskt du verkar ha haft det nu, känns som om du behöver prata av dig... ses snart gull. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: