Sara Claesson -

och så ligger man sjuk igen.. eller sjuk kanske inte är det rätta ordet

min skada i nacken börjar att ta ut sin rätt.
kände innan att jag inte hade några problem i princip att göra det jag ville
och att visst hade jag ont men jag kunde hantera det
nu har jag så jäkla ont att jag vart sängliggandes hela morgonen och jag mår pyton
mår så illa att det inte är klokt och tabletterna hjälper inte.
illamåendet är värre än vad de är när man har magsjukan
fy vad ja inte tycker om detta.. det är hemskt
jag orkar ingenting

// sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen!



Så du är här med :)



Jag såg dej faktiskt häromdagen här ute med två ica kassar :)



Skolan går bra..Läser ju pato nu. Verkligen en kul och intressant kurs..



Vad tråkigt för dej att du inte får må bra..Hoppas det blir bättre snart iaf..



Vi ses o hörs snart igen!

Puss!

2008-10-08 @ 13:48:15
Postat av: Anonym

krya på dig gumman. ses imon. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: