Sara Claesson -

någon som hittat mitt minne??

antar att minnet mitt är på vift.
hur mycket jag än präntar in i skallen ju mer känns det
som om jag tappar det jag precis försökt att lära mig
alla sociala nätverk, ensamheten och demens. alla dessa
kunskaper rinner bara av mig just nu.
kan de bero på allt annat som händer runtomkring. kan vara möjligt
håller på att luska lite i olika texter och lagar inför min läkar tid
tyvärr tycker han om att köra över mig men nu så tänkte jag vara mer förbered
och kunde bestämma över min hälsa själv istället för att någon annan
ska ta och köra över mig med ett stort fett hjul. glöm det!

hade seminarie idag och vill ju säga att hon jag hamnade i disskusion med
hon kommer tyvärr inte få det lätt när hon väl kommer ut. det är som att
disskutera med en vägg. men så länge hon får sina åsikter igenom så är det bra.
jag var arg på situtionen men sen när jag tänkte efter tyckte jag bara synd
om henne.
fick ett påstående från en okänd människa att jag är dömande i min blogg.
jasså jag skulle inte vilja kalla det dömande även om det kan uppfattas
som detta. jag skulle kalla det att jag reflekterar och skriver mina tankar och
åsikter.
men är de dömande så ja visst. då får de la vara det.

men den som hittar minnet snälla lämna tillbaka det. hittelön
finns!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte att personen som tycker att du är dömande har helt rätt.. dock tycker jag att det skulle vara roligt att läsa om någon dag då du mår bra. Majoriteten av dina inlägg innehåller något negativt. Hoppas du bara är nere i en svacka, för ja tycker om att läsa din blogg!

2008-10-22 @ 22:45:14
Postat av: Anonym

borde sätta hittelön på mitt med. vet i sjuton vart det har tagit vägen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: