Sara Claesson -

flera dystra besked

var hos läkaren idag. HV 71 läkare actually
trevlig prick som kunde sina saker. jag trodde jue verkligen att det var på bättringsväg med min nacke och axel eftersom jag inte kännt av det lika mycket det senaste. men efter vissa övningar som han gav mig gjorde fruktansvärt ont och jag satt och grät därinne. så mkt smärtade det. han menar att min smärttröskel är högre och ajg har vant mig vid smärtan och därför känner jag inte av det lika mtycket som innan.
så akupunktur kommer jag antagligen att få ha sen kanske även massör och napprapat. men hoppas bara att försäkringsbolaget godkänner detta eftersom de är dom som betalar flr tio ggr isf. men jag hoppas det
håll tummarna

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: