Sara Claesson -

feeders....

kom att tänka på serien generation fett och kom att tänka på feeders. alltså folk som vill hjälpa andra att öka i vikt.
de uppmuntrar och matar en annan person.

jag har ärligt talat aldrig förstått mig på detta. jag har väl inget emot att andra håller på med detta men jag förstår mig verkligen inte på detta. att en människa ska ge en annna stora mängder mat för att se den andra öka i vikt. att bli sexuellt upphetsad och vilja ha människan mer och mer för att den just ökar i vikt. de människor som går med på att bli matade riskerar ju sin hälsa och sitt välmående. om de skulle pågå så skulle man jue till slut dö på grund av olika komplikationer och så. vad jag kan tänka mig. att en människa kan gå med på bara den grejen.
som sagt det är själva den grejen jag inte förstår mig på överhuvudtaget.



jag skulle aldrig gå upp en massa kilo för en kille. skulle inte få för mig det ens. och det skulle inte funka med min reumatism heller. ju mer jag väger ju mer belastning blir det på lederna vilket leder till att man får ont.

vad tycker ni om det här?


// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg det avsnittet. beyond stört är vad det är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: