Sara Claesson -

ett rakt stup ner och kanske träffar botten



jag håller min egna hälsa i mina händer
jag vet att jag kan påverka denna men hur ska man det när man bara blir överkörd
när ingen som har inflytande över det medicinska lyssnar
man är inget barn längre
jag kan bestämma själv så lyssna!
känner att jag snart kommer att ha en träff med väggen

men alla läkare är inte såna. tack och lov för de
har blivit lovad 15 ggr på medical center om de behövs
kanske kan de göra något åt min nacke, kanske kan de fixa så man slipper
sömnproblemen att man slipper att må illa
och kanske till och med kunna bestämma över sig själv
jag lägger mycker förhoppningar i dem nu men de känns
som om de är de som har en chans att hjälpa mig
att tända ett ljus i den mörka tunneln

det låter deppigt jag vet och jag lider inte av depression
men känns verkligen  som att allt faller nedför ett stup nu
och många kan inte sätta sig in i den sitsen tyvärr
men man får svart på vitt när de gäller saker som sjukvården
lover,. många tyvärr tomma löften

jag är lesen...

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ses gärna som sagt. om inte annat så en sväng på lördag. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: