Sara Claesson -

ett litet ihopkrafsande


detta hade jag kunnat tänka mig att ha som en fondvägg faktiskt. hade passat perfekt ovanför min säng. eller just på den väggen skitsnyggt!!!



mamma har en dille för kottar och hon såg denna bilden. är han inte urgullig. tänkt att ha en liten sån krabat tassande runt på ens trädgård en sen sommarkväll då man sitter på altanen och kollar på solen som går ner med ett glas vin i handen och se det lilla livet tassa runt. va mysigt :D
nu längtar jag till sommaren igen


den här var bara för rolig.. hihi


visst är han frän. var med på studenternas hemsida för halloween festen som skall vara nästa onsdag om jag inte har fel.

bara en ihopkrafsande om lite trevliga bilder som jag hade innan jag la dem i papperskorgen.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan alltid sluta ditt jobb och börja hos oss. vore skirkul att jobba ihop ju ;0)dock så behöver du bil.

Postat av: Janni

Vilken söt liten plutt!! Skulle kunna tänka mig att ha en sån i knäet, igelkotten alltså, inte kyckling-gubben :)

2008-10-28 @ 20:46:24
URL: http://brandon.blogg.se/
Postat av: JENNIE. M.

haha. du skriver på ett väldigt eget sätt som är lätt att käna igen ;0)

2008-10-29 @ 11:53:20
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: