Sara Claesson -

deppig dag idag även om vädret är fint

vilken dag det varit. har inte varit glad överhuvudtaget efter läkaren igår. trodde verkligen att nacken var bättre men inte.... har bara lyckats att höja min smärtgräns. jag som hoppades på att den skulle vara bra eller iaf på bättringsväg.
så deppigt var det verkligen. de dumma är väl att bara för att man inte mår bra så känner man sig så liten. att ingen uppskattar än och man vill bara ligga i sängen och bara glömma bort allt och bara sova.
men den där uppskattade delen är nog värst.
sen verkar även strejken hos johan vara över så han kommer inte hem. vilket inte gör detta bättre.....
jag vill jue ha han här hemma hos mig som en stöttpelare men de går inte :(

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: