Sara Claesson -

dagen har gått och inget har de blivit

förmiddagen böejade med attd et var slappt och jag fixade lite med papper och sånt till försäkringskassan. vill jue gärna ha mina pengar som jag inte fått. sen blev det även en rejäl sovmorgon. men kände att det behövdes.

eftermiddagen spenderades med jennie. vi satt hos henne och kollade lite på lägenheter var och lunchade på det franska cafeet (säger inte jättemycket jag vet men kommer inte på vad det heter) slutade med att vi åkte upp till a6 med hennes lilla gucci. de blev lite shopping för min del. tre olika nagellack. kände att det kanske kan piffa upp sig lite med det.
man blir på något sätt så tråkig nu på hösten.

och nu är de kväll och jag sitter och pluggar. kul grej att göra en lördagkväll  men har tenta nästa torsdag så det känns som att man måste plugga på det även om man får ha med böckerna på denna. man blir inte riktigt motiverad till att plugga men men försöka kan man alltid.
sitter och väntar på att älsklingen ska komma online med på skype. vet att han mår dåligt med det här med tentorna eller midterm som det heter därborta men vi har inte snackat på några dagar nu. visst över msn men det är verkligen inte samma sak. inte ens ett mail har jag fått. antar la att han har fullt upp med något. men de är jobbigt............
aja men får la vänta tills han kommer online bara..

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår. gillar du bloggdesignen än eller vill du ändra nåt? puss

Postat av: Anonym

hihi. du får banka huvudet hela kvällen så kanske du är, om möjligt, ännu smalare imorgon. du måste äta gumman. jag blir orolig. tycker det är kul att du uppdaterar bloggen oftare nu...

2008-10-26 @ 20:33:07
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: