Sara Claesson -

bonde söker fru skvaller

fick se en artikel och jag tror att det var från tidningen se och hör. brukar läsa dem men gamlingarna på jobbet när det finns tid över.
det stod om fredrik som är med i bonde söker fru. han träffar den där hanna. stod i tidningen att både han och hanna var oskulder. att han berättat detta för henne när de vart på dejt eller om de hade fem minuter för sg själva. kommer inte riktigt ihåg men något sånt var de. uppdatera mig om jag har fel.
men iaf den här fredrik går på hälsohögskolan i jönköping iaf och han pluggar till sjuksköterska eller arbetsteurapet men är till 99 % att de ä sjuksköterska i vilket fall så är det hälso han går på. trevligt att ha en kändis på skolan. hmmmm
undra varför man egentligen går med i ett sånt program...
en bra fråga



Namn: Fredrik Hagelvik
Ålder: 22 år
Bor: Söder om Jönköping
Intressen: Musik! Spelar, lyssnar och gör. Piano har jag spelat sen jag var sex år
Därför fastnade jag för min bonde: Trevlig och skön

// sara

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha ja du. Jo kan bekräfta att jag till 100% läser till syrra och att jag gick med i programet som en "lite kul grej" samt att jag är i alla högsta grad oskuld



/Fredd

2008-11-13 @ 21:42:56
Postat av: Catharina

Fredrik, såg dig i programmet och tyckte du verkar hur trevlig och söt som helst. Fattar inte att Hanna inte valde dig... men iaf, hade verkligen vart kul och få kontakt med dig...

2008-11-25 @ 23:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: