Sara Claesson -

bassäng plaskande

var uppe och testade på det som min sjukgymnast sa att jag skulle träna uppe på ryhov i en bassäng
när jag kom dot så tyckte jag först att programet var larvigt. de var ju inga övningar utan man skulle gå fram och tillbaka i basängen och sänka armar och låta dem flytta upp med hjälp av vattnet.. så magiskt fick hon det att låta:
 -låt vattnets kraft lyfta upp dina armar.
herrejessanemej. men jag måste säga att de funkar verkligen. det gör skitont i skuldran nacken. men de brukar jue göra djävulskt ont innan det blir bra.
ska börja gå hos medical rehab nu me de pratade med mig idag så nu väntar jag bara på en tid så de ska bli bra. wieee
man börjar kanske se ett litet ljus i tunneln. hihi

// sara

Kommentarer
Postat av: Janni

Åh, hoppas att plaskandet funkar gumman.

Kämpa på!



Kram kram!

Postat av: JENNIE. M.

ljus i tunnlar är bra skit. och ja, du är förutsägbar. men lika bra för det ;0)

2008-10-29 @ 22:28:14
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: