Sara Claesson -

bara i en svacka men det är bättre

javisst är jag bara i en svacka. det kommer att gå över men tyvärr
så har det hänt väldigt mycket tråkigheter de senaste och jag har verkligen inte mått bra. det har vart tufft och att behöva till stor del gå igenom detta själv och inte ha någon famn att krypa in till och mycket av detta här verkligen tärt på en men jag kan berätta att svackan börjar försvinna. jag fick ett antal samtal idag och händelser som kommer ske framöver som jag bara längtar efter

punkt 1: fick ett samtal från ryhov så jag ska börja min bassängtränning nu nästa vecka på tisdag. hoppas att detta hjälper mot nacken och det onda. så att jag kan få sova ordentligt och att jag ska kunna bli av med de jäkla illamåendet. jag längtar verkligen

punkt 2: jag fick ett annat samtal av försäkringsbolaget som har sagt att medical rehab kommer att hjälpa mig och att försäkringsbolaget betalar 15 ggr för min behandling. så nu sitter jag bara och väntar på en kallelse från medical rehab så att jag kan börja där. det kommer antagligen att bli mycket akupunktur. visst tycker jag inte om att ha såna där nålar i mig men om de hjälper så kommer jag hoppa jämfota av glädje. de lovar jag er

punkt 3: helgen i GBG är bokad och färdig. vi åker den 28 november och kommer hem den 30 november. ska bli skönt att komma bort och bara slappa och festa på ett kansk annorlunda ställe. sticky fingers tydligen. men de ska nog bli bra. och kunna shoppa lite julklappar. jag längtar

punkt 4: att kunna boka en resa till kanarie holmarna (kommer från min mamma så jag skyller på henne för de :P) börjar att närma sig så snart ligger jag och älsklingen på playan med en paraplydrink i handen och bara njuter. ska bli så skönt

punkt 5: att älsklingen kommer hem från canada börjar att närma sig. känns som om det går fortare nu för nu är man nere på tiotal :D

punkt 6: det händer mycket nu i november. det blir club caj på torsdag nästa vecka men ska kolla så att de inte bara är för studenter sen blir det kåren den 5 nov me några gamla man inte träffat på ett bra tag

punkt 7: skall ut til habo snart och hälsa på mamma och pappa. ska bli riktigt kul

det låter kanske som om jag är i världens depression men det har bara hänt mycket och jag har haft många sömnlösa nätter men det börjar bli bättre.
eller rättare sagt. det ska bli bättre. jag lovar :p

// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: