Sara Claesson -

en dum dag till

vilken dag vilken dag
den börjar med att jag tar världens sovmorgon för att sen masa mig upp,äta en smaklös frukost (mina smaklökar spelar mig ett spratt, känner ingenting). sen var det dags att ta sig till bassängen. det gick bra idag. har förbaskat ont i nacken och hela ryggen tyvärr men det gick bra. alltid lättare att träna i vatten på ngt sätt. sen fick sjukgymnasten där för sig att jag skulle ligga med en nackkrage.. men i helvete heller. det gör förbaskat ont att ligga i vattnet med huvud böjt bakåt. att hon inte förstått det än...
sen ringde mamma och berättade om anställningsintervjun hon vart på. jag hoppas att hon får jobbet för det skulle passa henne perfekt. jag håller verkligen tummarna för det. komma bort från omvårdnaden och komma bort från habo skulle vara bra för henne. <3
sen har jag bara tagit det lugnt. jag blir så slut efter bara 15 minuter i vattnet men det visar ju på att det tar på en så nu är det napprapaten på måndag och mer massage. kommer att må pyton sen

chefen från mitt ena jobb ringde och undrade om jag kan jobba en tur. men jag sa hur det stod till med allt och med nacken och så. och hon förstod vilket nog är den första gången. så vi kom överens om att jag skulle ta kvällsturer som dyker upp nu framöver då dessa är mindre stressiga och skulle passa mig bättre. jag är jätteförvånad att hon förstod min situation verkligen. det är första gången för annars så har hon inget annat än vart tyken mot mig pga att jag säger vad jag tycker om vissa situationer då en åsikt behövs. kanske inte den bästa anställda genom detta för den perfekta anställda skulle väl lyda minsta lilla vink, acceptera alla ändringar samt inte yttra sig om ngt....

jag är en trasdocka, följer dina regler och det är du som bestämmer.....

//
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: