Sara Claesson -

vilka människor det finna alltså

ja jag snackar om en viss person som man kände sen innan men som man inet snackat om så mkt. förstår inte hur man kan tänka. hur kan man säga att saker som inte hänt har hänt och verkligen sprida detta och hur kan man lyckas att ljuga ihop en så jäkla stor sörja utan att fatta att man får reda på allt i slutändan och ayy man kommer att självklart att ifrågasätta detta.
jag tackar dig tjejen för att du tog kontakt med mig och berättade detta så mkt kunde redas ut. känns som om man fått rättsida på det äntligen men ändå så kan man inte riktigt få ihop att dena människa har sagt såna saker. ha en sån nedsatt syn på tjejer i allmänhet och inte vara nöjd me ngt hos en tjej. att allt ät fel och att personen i fråga är så jäkla perfekt själv. HA HA tillåt mig att skratta högt. inget kan fan stämma i det huvudet. hur kan man jämföra, snacka runt och ljuga ihop en historia som verkligen inte har hänt av den grovleken. det är helt otroligt att så mkt fantasi finns. hahaha. jag kan inte sluta att skratta åt det. fr egentligen så är personen så patetisk och vet ärligt talat inte hur man respekterar en människa och minst sagt behandlar. det kommer att bli kul vid fikan ion för att se vad som egentligen har sagts och hänt. kommer att bli spännande. :D

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: