Sara Claesson -

VG på tentan!!!!!!!!!!!!

jag vet att jag har skrivit mkt nu på sistone om mina känslor men skitsamma. bättre att skriva om ngt som finns än att skriva massa blaha blaha som inte ens existerar ( sara försökte sig på ett svårt ord och lyckades :P) hahaha
jag tycker om dig så jäkla mycket så enkelt är det. blir orolig för dig när sånt här hnder och vill gärna så att du slipper det. vill att du ska må bra. klart att behöver du vara för dig själv så ska du defenitivt få det.. jag förstår verkligen. så det ehöver du inte oroa dig för. tror på det och det är viktigt. finns här tänk på det. iam yours..
nu lilla viktor så retas du inte utan är en snäll pojke:p praktiken var la nog! fast mkt ska du få igen för speciellt USA! hahaha
fick VG på tentan idag. trodde inte att jag skulle fixa den emn fick rätt frågot. tackar så att jag fixade de. känns skönt

// sara

Kommentarer
Postat av: Victor

Varför skulle jag inte få retas? :(
Du var ju lika duktig på att retas tillbaka *räcker ut tungan*

2007-11-02 @ 22:45:39
Postat av: Victor

Dessutom, vad har jag retats för, eller vad förutsatte du att jag skulle reta dig för?

2007-11-02 @ 22:48:23
Postat av: Anonym

du är duktig!!!!! klart vi ska fika snart! bli ju dock inlagd på måndag så vi får se när...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: