Sara Claesson -

kan man eller kan man inte

ytterliggare en dag har gått och snart så är det tena. rättare sagt om ca tolv timmar. man känner av att det kommer att  vara tufft. men det gäller la bara att hålla sig skärpt och koncentrerad. håll tummarna. detta ska gå vägen.
ibland så kan man undra vad man får säga egetligen och hur mycket som ma ska säga. beroende på vad det handlar om så får man la tänka sig för. men om ngt verkligen känns rätt. jag menar att om en känsla verkligen känns rätt så ska man jue kunna uttrycka den oxå.  sa ngt idag som för mig kändes väldigt bra. det kändes rätt för min del men inget man egentligen säger efter två månader. men jag menar att känns det rätt så gör det det. men sen kanske det inte är besvarat men då får man jue ta det.  lite konstig situation kanske men kan också förstå. men sötnos det jag sagt är det jag känner och det kommer inte att ändras. det kändes bara rätt. så enkelt är det.
saknar dig!
håll tummarna för tentan nu men säg INTE lycka te... kan vara otur jue

// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: