Sara Claesson -

en snabb dag

känns som om tiden inte räcker till till allt man vill hinna me. hade planerat upp en hel del man skulle göra idag. städa, diska, plugga, och hina slappna av en liten stund och motionera. lugga och ta det lugnt enl liten stund är vad man hunnit med.  visst kan man skjuta upp städ, disk och det men det är mkt framför nu oxå som ska hinnas me. jobbar två dagar och sen så är det julmarknaden.  och så tentan nästa freda fins g. inte konstigt att man stressar. tur att det finns de saker som gör att man slappnar av. det är johan och det är musiken som får mig att slappna av. vilket är jätteskönt. man hoppas jue att man har iaf lite av samma effekt tillbaka.
RA går jue upp och ner och varje skov så förstår man mer och mer av denna sjukdom. skoven är tunga att gå igenom och de är tugnt även för det sociala livet eftersom orken inte finns. men motion har jue hjälpt.  helt vanlig vardaglig behov av motion. promenad 30 minuter om dagen i den takt som går är verkligen hjälpsamt.

är nog en tänkare iaf lite. så fort man har en liten ledig stund så svävar jag gärna iväg och dagdrömmer. men det är tillåtet tycker jag ;P

joahn betyder såå mkt för mig. får tacka för ditt stöd när jag har det lite tufft :D


// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: