Sara Claesson -

en helhelg i kalmar

jade en hel helg i kalmar. var såå kul verkligen. trevligt att träffa tjejerna me det var riktigt längesen vi alla fyra hittade på  ngt.
fredagen så kom vi dit ganska sent så det vara bara att duscha och sen fixa sig och starta förfesten. åt gott och drack gått och fick riktigt roligt. och många dumma kommentarer kom det oxå.
ivana:  du har kräm vid munnen.
sara: ja jag vet. har sprickor i mungipan
ivana: ok
sara: du vet jag har slickat på för mkt lycktstolpar
ivana: HAHAHAHA
sara:  vad?
ivana: söderut lr......
tack för den ivana.. du vet var du sa sätta den för att mans ka få ett gott skratt. det var bara en av massa dumma kommentarer. emn riktigt kul vart de. gick ut senare och kom till ett ställe me skapligt mkt folk på. lite små vart dem men kul hade vi och sent blev det. men vilket snyggt uteställe det var. riktigt fräsigt :D
lördagen vaknade vi riktigt sent och tog en lång frukost. sen åkte vi till stan oc gick runt lite, upp till IKEA och tog et lugnt och slappade.  åkte och köpte mat och lagade till detta och drack gott. snackade mkt och skämtade och sen kollade lite på filmer. klassikern vad en kvinna vill ha. så rolig är den hahaha.
det har verkligen vart en toppenhelg och jag har haft skitkul
saknat johan har man jue klart och tänkt på han en massa. tycker jue om killen så. längtar till jag får träffa han :D

// sara

Kommentarer
Postat av: Janni

Åhh, va kul vi hade! Längtar redan till nästa gång... hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: