Sara Claesson -

26/11-07

det är snö ute! känns jättebra
men att ta en promenad runt munken när det blåser kallt och piskar i ansiktet. men visst kämpar man på runt. det skrattretande var att när man väl kom hem och fixat en kopp varm choklad så är det vindstilla ute me lätt snöfall. uscha för detta vädret.. men änå så har man längtat lite efter snön

fick reda på att min morbror me son kommer upp till oss ngn gång runt jul. kommer att bli riktigt kul att träffa dem eftersom man inte gjort detta innan och att de kommer ändå från australien. ser fram emot detta

blir hos mina föräldrar över julen och ett antal dagar efter det me. ska bli kul att träffa dem lite mer. snackar endast med dem över telefon ganska ofta men man saknar em iaf. det är jue iofs endast 2 mil emellan och man tycker att man ska kunna träffas oftare men det finns jue inte tid. dom har jue sitt liv efter att jag flyttade och jag har jue skapat mitt utan dem här. visst känns det ritkigt skönt att klara sig själv. skulle inte vilja fytta tillbaka till dem. men saknar dem gör man iaf

men vissa perioder så har både johan och jag mycket och det är inte så konstigt. båda pluggar på högskolan men även om man inte ses på en dag så saknar jag honom i vilket fall som helst. men så är det när man tycker om en person riktigt mkt!

dags att ladda batterierna så man är pigg till imon

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: