Sara Claesson -

tenta idag!!

nervös? inte nu.. men vänta tills jag sitter där med lärarna mitt emot mig.. alla bliclkar vända mot en.. hahaha.......
glad? kommer vara så skönt att äntligen få slappna av även om man åker på omtenta
pluggat mkt? jag började i måndags men hoppade över pluggandet i tisdags så njae skulle inte påstå detta
förberedd? skulle la inte påstå detta
uppjagad?  för efteråt ja..
händer efteråt? middag me tjejerna och sen så kommer ju en av de bästa filmerna ikväll.... äntligen sommarlov om man säger så
jobba i sommar? javisst.. på ett demensboende.. längtar så. världens bästa jobbarkompisar
resa i sommar? till kroatien.. längtar så.. men ska även ta mig ut till kusten.. måste ju till havet
vilken strand gäller? skrea strand, tylösand och vätterstranden
händer ngt speciellt i sommar? det kommer det att göra... men det sägerjag inte än..

//  sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: