Sara Claesson -

... kräftan anländer....

var på loppis på morgonen med jennie
tidigt på morgonen tyvärr.. men får la ta o skylle mig lite själv att man inte kommer i säng i skaplig tid..
det var mysigt att gå på loppis synd bara att man inte hittade ngt där
men sen så blev det myrornas och hittade faktiakt en tröja jag tycke om
köpte den me.... de ni
men jag förstår inte vad folk har emot myrornas..
jag menar de tvättasr alla kläder och lagar dem
och är man student  så tar man vad som finns
så är det bara

men det kunde knappt bli en skönare dag
var o shoppade lite me pappa till min "lägenhet"
sen handla lite mat.. alltid nödvändigt
så det var skönt att äntligen få iordning lite mer så m,an trivs lite bättre...
men det fattas fortfarannde lite

kom sen hem och renoverade färdigt rummet
nu så trivs man lite bättre.. men det m,åste fortfarande bli lite bättre
men mycket bättre
ska se om jag kan måla lite mönster på väggarna.. det var lite för dyrt att köpa klisterschabloner tyvärr

gicl till stranden sen och träffade tjejerna och ante ch marcus
trevligt värre vill jag säga
solen stekte lite väl mkt och självklart så brännde man sig
skulle lyssnat på mamma ivana... när hon bvörjar påstå att jag är röd.. hmmm...
aja jag slipper att frysa inatt igen
hahahaha ;p
men så kul att träffa alla igen verkligen.... saknar alla lite men får la ta o fixa en klassgrej snart så
men volleybollen gick ju bra sen.. fick komma igång bara lite.,.. lite ringrostig.. men så kul!!!
men detta kommer att göras om snart vill jag säga
men isf får emil lilla ta o svara i telefonen.. så han kan komma me
grattis till fixat teoriprov föresten!!!
glad för din skull!!

men jag fattar inte varför folk ligger och pressar hela dagarnba långa
det är bara början av sommaren och man behöver inte vara pepparkaka
även om denna sol är nyttigare än solarie så är det inte bra helt enkelt. inte att ligag o pressa hela dagar
inte mitt på dagen heller... jag solade vi fem på kvällen och är röd som en kräfta...
aja.. men tyckewr inte att man behöver vara brun och pressa bara för att solen kommer fram
men men fattar att detta lockar oxå..

nepp nu ska jag samla mig för morgondagen..d å ska det bli bio, studentfest, stranden en snabbis för att hämta låtsas mamman min ;p sen planering av kroatieresan!!!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: