Sara Claesson -

frågestund

namn: sara madelene claesson
piercingar: 4 st i öronen
tatueringar: japp, två stycken, snart en tredje i uv-ljus
ögonfärg: blåa
födelsestad: jönköping
senaste sedda film:  hannibal rising, finns det ngn sämre film
favorit mat: thailändsk eller kinesiskt!
har du älskat ngn så mkt att du gråtit över det:  ja, en gång
varit med i en bilolycka: ja.... tyvärr
bacon eller krutonger: krutonger
favorit resturangen: soya eller pallas athena.. toppen resturanger
favorit blomma:  lilja och sommarblommor
favorit sport: ishockey, friidrott
jul eller nyår: jul slår allt
favorit snabbmatsresturang: subway
vilken färg har dina tapeter i vardagsrummet: eftersom jag har en tolvkvadratare så blir det vitt
vilket var ditt sista mail: frype
favorit program: cityakuten, greys anatomi, ugly betty märks vilket håll man lutar åt va?!
vilket tid går du till sängs: alldeles för sent!
vad gör du när du är uttråkad: får för mig ngt konstigt och gör detta
sista personen du åt middag med: mamma och pappa på soya
fisk, kött eller kyckling: en kombination av fisk och kyckling.. kött funkar om jag inte behöver laga det själv ;-P
vad lyssnar du på för tillfället: oasis, snow patrol, katie melua
favoritfärgen: ljusblått och starka färger
har du några djur: hade en guldfisk i två veckor.. men ska skaffa en hund
har du lätt för att öppna dig för nya människor: faktsikt... fast det bror på den andra ganska mkt
är du en morgonperson: låt mig vila i fem minuter till så är jag social
sjunger du i duschen: högt o gällt
dödar du insekter: verkligen, speciellt snabeldjur
är du bra på att laga mat: ja, de säger det iaf
vet du hur man avfyrar ett gevär: lärde jag mig i tidig ålder!
har du haft pyamas på dig till skolan:  javisst har man detta
är du bra på matematik: jag klarade maD så ngt måste ju finnas kvar :-/
säger du alltid vad du tycker: defenitivt!
skrattar du åt dina egna skämt: oo jaaa!!!... väldigt ofta
äter du snabbmat minst en gång i veckan: nej faktiskt inte.. även om man bor centralt
kan inte sova om det finns en spindel i rummet: verkligen inte.. spindeln ska dö
är du bra på att minnas namn: beror på vilket humör man är på.. inte för många på en gång 
mörk eller ljus choklad: ljus choklad
är du kittlig: ja verkligen
blir du lät skadeglad:  när det gäller ngn nära i en rolig situation så ja!
har du gråtit av skratt:  varje vecka
har du limmat fast din hand: ja och fingrarna med varandra med.. inte så smart drag
har du skämt ut dig på fyllan: bruka kläcka ut mig en massa konstigheter
har du sparkat en kille mellan benen: japp, lesen killar men han behövde det
har du krockat en bil: backning in i en lyktstolpe och en annan stolpe
har du träffat någon från internet i det verkliga livet: japp
har du suttit på ett tak mitt i natten: så skönt att köra.. sitta o filosofera med trevligt sällskap
har du supit dig dyngrak: ja ett antal ggr... inte stolt över det
har du kysst en främling: ja det har jag

tack så mkt för din medverkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: