Sara Claesson -

varför klarar sig bara inhemska habobor sig undan??

exakt..varför gör de det
en god vän ringde till mig idag ocg berätta en ganska allvarlig grej. tog hårt på en och var tvungen att kolla upp om detta var sant eller om det inte stämde. med tanke på att det handlade om en av mina närmaste så var det viktigt och det tog hårt på mig efter samtalet me vännen.
ringde runt och kollade upp om allt stämde men icke. det visar sig tre personer kanske fler ligger bakom ett riktigt elakt rykte som är i princip så allvarligt som förtal. det var skönt att veta att inget stämde men att man kan och har mage till att sprida ut en s¨ån sak är inte riktigt klokt.
och det roliga är att det är bara de personer som är födda i habo som inte hamnar i klister och det sprids en massa rykten om. utan de som flyttat dit åker på allt
det är bara en så dålig stil att man gör så och att man kan ha det på samvetet
de fattar inte att de gräver ett hål som de själva hamnar i sen
jag är glad vännen min att du berättade allt för mig!!! verkligen. det var toppen verkligen och bra gjort. blev inte arg på dig överhuvudtaget. blev lite överreaktion bara.. jag är säker på att du förstår. tack igen!!! verkligen tack!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: