Sara Claesson -

kroatieresan 1

image104

dessa filurer tog en trip till kroatien
bleka svenskar som tillslut fick lite färg.. hahaha
stackars dig ivana! förlåt att jag dskrämde dig när jag pratade om nätterma
hade jue så mkt att säga bara jue ;P
men trro det kan saknas lite... var nog lite underhållande me :D

image105

blev ombed att ge en pose..
hahaha.. vilken fullträff det blev,....
hahahaha
bilden är tagen på baren OZ vilket var vår rutin ställe innan vi gick ut
servitörerna var ju så roliga..
ett ställe att rekomendera verkligen!

image106

ivana                servitör "bitchen"          servitör "komiker"                 sara
saknas på bild: servitör "getskägg" och bartender "tappa flaska"

dessa var två av våra servitörer
riktigt trevliga prickar..
synd att man inte fattade va de sa.. de pratade jue bara kroatiska.. och tyska vägrar jag prata med dem
glömt så mkt.. lite pinnigt.. pluggat det i nästan 5-6 år men verkligen glömt hälften
tyvärr var dessa de ända språken som funkade.. tyska och kroatiska... ajajaj
men saknar stället.
men samtidigt är det skönt att vara hemma me! saknat vissa personer här!

fler bilder kommer sen..måste få dem själv först ;P

// sara
                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha, jag känner igen henne, Ivana alltså ;p

2007-08-12 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: