Sara Claesson -

det kommer bli en rolig/ tråkig dag

vaknade sen idag...
inte heller likt en... kl.10.. det är sent
brukar vara uppe o röja redan vid 8-9
konstigt.. kan det vara växthuseffekten som spökar?
tänkte att plugga lite sen men har banne mig inte haft ro till detta
detta kommer från en som gått natur..
det borde ju vara naturligt för mig ju
varför kan man inte bara få lita på människor?
varför kan inte folk förstå att när man säger ngt i förtroende så ska detta inte komma ut?
jag blir inte klok på detta
kan man verkligen lita på ngn egentligen
jag vet inte.....
men allt kommer ju fram för eller senare vem som gjorde det så

det kommer att bli en rolig/ tråkig dag
plugga måste jag tyvärr göra
känns som om mitt liv finns inne i ett par böcker.
gör knappt ngt annat än att plugga sådär..
inte bra..
men får nog till baka mitt liv efter den 4 maj..
då är det antagligen på APT som tentafesten ska hållas...
antar att vi är hemma o grillar hos cilla först sen så ska det festas..
sen ut på lördagen med me tjejerna..
kommer att bli så roligt..

image77

tack janni.  hon tycket man behövde en så kallad stressboll
hmm... behöver man en sån?
kanske man gör.. hon sa att det skulle hjälpa mig att inte stressa så mkt inför tentorna jag har
snäll tanke
var o grillade hos henne för ett litet tag sen..
riktigt gott.. hon är ganska nyligen hemkommen från thailand
människan har backpackat runt där i 6 veckor
lyckost..
så det var en massa bilder att kolla på och en massa historier som hon berättadevi var ändå ett ganska stort gäng och det blev roligt i slutet
klara, jag, ivana, magnus, och två stycken till... sen kom erik me familjen så det var kul
synd att man behövde åka hem tidigt för att lyckas plugga lite
vilket det inte blev så mkt av
kul att träffa alla igen iaf
vi får alla gå ut snart o festa.., det var längesen

kroatien resan.. ohh my god säger jag bara
trodde vi skulle bli ngr stycken bara ju..
vi är helt plötsligt uppe i 8-10 personer...
men som sagt ju fler ju roligare.. men iaf.. det är inte klokt
hoppas de inte tänkt att vi alla ska trängas i en tvåa...
det kommer bli trångt..
men 8-10 tjejer i en 2:a.. vilket kackel det komer bli
som hönor i ett hönshus... hahaha inte en lugn stund verkligen inte..


rocky o drago kollar man på ngn gång ibland
kan vara riktigt roligt oxå och det var det
de var på gran canaria.. man skrattar så man nära på ***** på sig ibland

peter: e de ä lite tyskt påbrå på honom eller?
tilde: de är ju överallt
peter: de ä som virus de småsakerna

titanc är ju en film man kan se om och om igen.. felet är ju bara att den är så jäkla lång.. men det ska gå
känner för att ha en filmmaraton snart eller kortkväll... får fixa ihop detta

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: