Sara Claesson -

Fullt upp i helgen och imon kommer man äntligen in i arbetslivet

Helgen har vart bra vill jag säga, det ska ju kännas att man lever.
I fredags blev de mys med jennie på olearys, där vi även träffade på räka och frida. väldigt trevligt vill jag säga.
i lördags åkte jag och pojken ut till mina föräldrar och skottade snö. det var så sjukt mycket av det, tog väl tre timmar att skotta det vi skulle och då var vi fyra stycken. vi var tvugna att skotta iväg snön från huset för när de väl smälter så fanns risken att vattnet skulle åka ner i grunden. sen på kvällen gick vi till jonatan och emma och kollade på melodifestivalen, drack lite vin/öl och vinter OS. väldigt trevligt vill jag säga :)
Idag så blev det ett trevligt uppvaknande jämte honom och mys med katterna på morgonkvisten. Älsklingen lagade lasange och det blev lite serier och mys i soffan innan vi åkte iväg till bion. vi såg på Wolfman med Benicio Del Toro. en bra film som jag skulle rekomendera till nästan vem som helst men inte de lättskrämda. Benicio aka Lawrence Talbot återvänder till sitt barndomshem och familj som han inte träffat på väldigt länge. tragedier inom familjen har satt sina spår och efter en händelserik natt hos zigenarna börjar hemska saker hända och hans liv blir inte detsamma.... spännande
Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. vi ska ha lite information och så vid juneporten och sen börjar man äntligen. Har längtat efter detta, det är så jäla tråkigt att gå hemma även om man fått sina dagar att flyta på.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: