Sara Claesson -

working 9 to 5

idag blev det att åka till habo tidigt med älsklingen för att hjälpa mamma och pappa med häcken. den skulle sågas ner och grenarna skulle till sopptippen. kan ju inte säga mycket annat än att vi alla var ett bra team. det gick undan fort och vi han med det mesta som skulle göras. sen fick jag lära mig att köra släp vilket jag aldrig gjort innan. att man kan vara så nervös innan man ens testat. det var busenkelt. nu har jag iofs inte backat och lärt mig det men rakt fram funkade mycket bra.
sen gick färden vidare till kaxholmen och håkans föräldrar för en snabb kopp kaffe. fick en orkidé i tidig fördelsedagspresent. väldigt fin så den ska upp på fönsterbläcket. hoppas den lever länge för mina gröna fingrar är inte de mest omtalade.
kvällen blir en vilokväll. känner att det kommer vara en ganska tuff vecka nästa vecka så det behövs. den här uppsatsskrivningen ska bli allvar imorgon. vi ska sättas oss och bestämma lite upplägg och se hur vi ska börja allt.  det känns inte jättebra just nu men jag hoppas att det kommer kännas mycket bättre sen när vi väl satt oss.

är så sugen på att åka utomlands nu eller bara åka bort från jönköping och ta det lugnt. det blir väl så näör det blivit lite väl mycket det senaste bland vänner, skola och praktik. men det är skönt att bara få en andningspaus och samla nya krafter för att orka med allt.






visst kan man bara drömma sig bort. antingen till två varmare ställen eller två av mina favoritställen Riga och Göteborg.

//
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: