Sara Claesson -

Peace of mind

Det är återigen måndag och har suttit på biblan och pluggat hela dagen. känns som om en hel del börjar sätta sig nu men ska sitta en stund till nu ikväll. haft ytterliggare en härlig helg där jag kunnat tänka bort det mesta med skolan och bara må bra.
lördagen startade med en hel del plugg, sen fika med sötnöten jonatan och emma. väldigt trevligt sen lite hämtmat från italienare och grek och en fortsatt lugn kväll hemma hos håkan.
sen på söndagen var vi iväg och shoppade lite och ett Wii köptes av håkan. det blev en hel del spel med de på kvällen. fy fan vilket roligt spel, skitkul verkligen men vilken hemsk träningsvärk jag fått i högerarmen nu. ohh nej jag är inte en fjolla, det gör ont. haha men riktigt kul spel. mysigt att spendera dessa dagar med honom :)

nu är det en massa plugg som gäller. har tentan någon gång under dagen på torsdag och jag hoppas verkligen att jag klarar den. jag behöver verkligen jobbet så det känns som om man inte har så mkt val. måste måste måste.
snart börjar min nedräkning till julafton. det ska bli riktigt spännande :)

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: