Sara Claesson -

Den som kan styra en kvinna, kan styra en nation

Härlig rubrik, den tycker jag om!

helgen startade med en fika med håkan, jonatan och emma på något nytt café mittemot coffehouse by georg. väldigt trevligt och vi satt och pekade ut hur vi skulle bli när vi blev gamla. på något vänster blev jag alla gummor med lila jackor och som inte visste vad mode var. var det där en liten pik kanske ;)?!
men det var mycket trevligt och sen blev de att relaxa på atlantis. precis när vi skulle gå ner dit skar jag mig på håkans brevlåda, jäklar vad de blödde. det blev en liten omplåstring och sen var man redo för bubbelpoolen och bastun. måste säga att den i hva är bättre än den i jkpg. denna är större :) sen på kvällen blev det idol och varma mackor och lite ensamtid.jag har varit lite nedstämd det senaste och efter fredagkvällen och allt som kom upp då så känns allt mycket bättre. nu har man både fötterna på jorden igen och jobba på igen.

idag så har vi firat hans mamma som fyller 50 år. hela deras stora släkt kom dit och det bjöds på god mat och tårta :) det var jättetrevligt och det var kul att se alla. det är en person där som jag är djupt imponerad av och det är håkans styvfarmor, jag tror det blir rätt nu deras släkt är väldigt stor och jag har fortfarande problem med hur alla är relaterade med alla, men hennes historia är en del för sig så det får jag ta en annan gång. men det var trevligt att vara där. Lena fick en helkroppsmassage av oss samt även en filékniv. hoppas hon blev nöjd.
kvällen nu har blivit lugn, lite pizza ätande och sen blev det lite tee med trevligt sällskap. så jag är nöjd med helgen än så länge. känns skönt när klumpen i magen är borta med :)


jag och älsklingen min

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: