Sara Claesson -

take one step closer to the edge and iám about to break

sitter i skolan nu och försöker motivera mig till att plugga.
går inte så bra. sista dagen nu innan tentan. den är imon mellan 9-12
hoppas jag fixar den nu. 4:e gången gillt tror jag att det är.
hemskt det låter
kollar ut genom fönstret och in i JTH hus. hihi vilka filurer de sitter där och  har föreläsning
inte mer än max 10 stycken och de ser ganska mysko ut. haha
victor kommer om en halvtimme ungefär så då ska vi sätta igång.
det är ganska kul att titta ut genom fönstret på folk som går nedanför och hitta på lite historier om dem.
haha sånt man kan sitte på piren eller vid hamnkanalen och göra på sommaren våren
såå man längtar efter det. det är mars nu hoppas de går snabbt.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jag som sa det. vad länge sen det va som jag lyssnade på linkin park...

Postat av: Anonym

och du. klart att jag bryr mig.

2009-03-06 @ 11:49:52
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar faktiskt fortfarande vissa av deras låtar. och speciellt den remixskivan dom har gjort med jay z.

2009-03-06 @ 15:22:44
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: