Sara Claesson -

you will loose, if you choose, to refuse, to put her first

visst mår man lite bättre. det går ju åt rätt håll men sakta. vågar inte väga mig för jag vet att jag tappat ett ex antal kilon. jag vill inte veta hur mycket. jag förstår mig inte på min kropp. så fort man mår dåligt och har gjort det över en längre tid eller att det hänt mycket och man inte kunnat repa sig efter det så sätter det sig på matlusten och på sömnen. sömnen börjar bli bättre och matlusten likaså men de går för sakta. alldeles för sakta.
fick mitt hår fixat idag av min ängel. det blev så fint så :) är väldigt nöjd. ska se om jag kan lähgga upp en bild på det sen när jag väl stylat det och fixat. vet inte hur jag ska tacka henne. hon har verkligen ställt pp för mig de senaste dagarna. jag vet att hon kommer säga att det är självklart, jag är ju din vän jag ställer upp för dig i vått och torrt.  jag vet jennie att om du inte säger det så tänker du tankarna.
även folk som jag trodde inte skulle ställa upp har verkligen vart omtänksamma och visat att de bryr sig. vilket känns jätteskönt. det är en härlig känsla när man vet att människor fortfarande bryr sig om en även om det bara är kärleksproblem eller liknande. saker som kanske inte är så stora egentligen. det värmer
tack!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch jag vill inte att du ska gå ner mer i vikt. blir orolig. du känner mig väl förresten, log lite när jag läste texten. för de som ställer upp för mig ger jag tusenfalt tillbaka. det är en självklarhet ;0) vad kul det ska bli i helgen babe! ikea idag kanske? eller du hann inte idag eller hur var det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: