Sara Claesson -

Imagine all the people living for the day

Vilken dag det har vart. nu har man hunnit att sätta sig ner i fem minuter innan sängen kallar. jobbet var helt okej fram till 11 då helvetet rent ut sagt brakade löst. för att ens kunna få en lugn stund så var man tvungen att gå in på toaletten. och där går de ju knappt att vara mer än i 4 minuter innan resterande börjar bli misstänksamma. så en hektisk dag. fick till och med jobba över för att fixa allt som skulle göras. imon lär det inte bli lättare heller. fy fan.
den blev det en vända hem innan kroaterna och jag stack till axamo för ett dopp. det var varmt tills du kom upp ur vattnet. fy fan va kallt det blev, man hackade tänder och frös, läpparna och naglarna blev illblå. hemskt men mycket trevligt. H kom och höll oss sällskap innan han och jag åkte till Liban och köpte med oss mat. folk får säga vadd e vill, och visst blir man lite gasig i magen men det är lätt värt det. libanesisk mat är så jäkla gott verkligen.
film och sen åkte H och jag ut till kaxholmen till hans föräldrar och rastade hunden. jättemysig promenad verkligen. (föräldrarna var hundvakt åt en liten boxer kan tillägas) men solen gav et vacker sken över sjön, lite svanar med deras ungar plaskade runt, det var tyst och vindstilla och jämte en går en söt gläfsande boxer tillsammans med Mr H :) livet är bara underbart.
hans föräldrar är ritkigt trevliga dom också, blev en kopp te innan vi drog oss hem. mysig stuga de har, precis lagom för två personer, en liuten trädgård och pilla i och en badsjö en 50m bort (mina ögonmått så det kan fela lite med avståndet) alltså det är som om man går i en dröm, allt känns på något jäkla vänster rätt. jag kan inte förklara det men de känns jättebra :)

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv. är glad för din skull. hoppas allt annat löser sig med, fick du tag på mor din? haha mitt ben gillade inte mig igår. vi hörs, ha en superfin helg nu! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: