Sara Claesson -

Close your eyes, listen to my voice, it´s my disguise

Haft en jättetrevlig kväll med både hummer och räkor på goda majonäsmackor :)
det blev en promenad och jag fick höra ständigt att här regnar det aldrig det är bara i jönköping det gör det.
vi skulle kolla på film men gammal skolkatalog och balbilder var mycket mer intressanta. bra musik och bara snacka blir alltid en bra kväll. med mycket bra sällskap med och lektioner i hur man läser och spelar gitarr, det får jag inte glömma :)
att en liten kommentar kan göra en så glad och skapa ett leende på läpparna. kvällen har vart jättemysig så jag hoppas att det blir en repris på den snart!

förberett lite nu inför midsommar. det blir att umgås på Ekhagen med kroaterna och håkan :). ska bli ritkigt kul. det jag nog ser fram emot mest är twister när alla fått i sig lite. vad man kommer att skratta. det kommer att bli riktigt mysigt och kul. man behöver inte alltid vara stora gäng, det kan ibland vara skönt med en liten mindre samling.
Fick reda på att M är opererad nu och förhoppningsvis kommer att kunna stänga ögat ordentligt på den sidan som M är förlamad på. det är bara att vänta och se. men det är skönt att M  mår bra efter omständigheterna. i och för sig vet man inte riktigt hur M mår psykiskt men han är stark. M ska snart upp och göra en elkonvention tror jag det heter, de ger en stöt i hjärtat eftersom M har flimmer. jag hoppas och till och med ber om att det ska gå bra, att de fått bort allt.

jag önskar även att ni mår bättre snart mina vänner, ni vet vilka ni är. ni är starka, hur tungt det än har varit så har ni lyckats att ta er igenom det. ni kommer fixa det! en vän är jag speciellt orolig för. jag trodde inte att det var så mycket som det var. men jag hoppas av hela mitt hjärta att det snart går åt rätt håll!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: