Sara Claesson -

kan inte folk bara mogna

jag har alltid fått för mig att lumpen killar är sådana killar som vill visa sina muskler och dölja sin osäkerhet bakom vapen och allt det de gör där.
det finns undantag där folk faktiskt har vett i skallen så detta pekar inte mot alla ni som gjort lumpen.
men det jag fick läsa idag då folk hackade ner på en person och det var personens lumparkompisar som skrivit saker... och i princip önskade att han inte lever längre då tar det emot hos mig.
jag antar att det har med att de är så osäkra i sig själv. med tanke på att de skrev det på en internet sida och inte kan säga det till personen i fråga så tar jag det som osäkerhet och dålig stil

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

hmmm. vi får lura lite på när vi kan ses. säg när du kan annars. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: