Sara Claesson -

imse vimse spindel... ramla ner o dog


skulle hämta upp mitt gamla överkast som mormor gjorde till mig för ett X antal år sen. ett snyggt lappöverkast. jag tycker om det. sen tycler jag oxå om  att blanda mordernt med en äldre touch i. (skyller på mina päron för det där)
men iaf när jag skulle skaka överkastet nere i källaren så ramla det av en riktigt stor äcklig källarspindel. jag HATAR spindlar. har nog aldrig skrikigt så högt och hoppat så mycket om då. måste sett riktigt jäkla kul ut.
en granne kom nedspringandes livrädd och undrade vad som hade hänt.
usch vad jag skämdes. men hon tog död på den iaf :D
så det kommer nog regna imon.....

// sara

Kommentarer
Postat av: JENNIE. M.

haha din fjant!! det är väl inget att vara rädd för ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: