Sara Claesson -

6/3-08

så pass lång in på mars iaf. snart löning igen :D
får se det positiva
mormor är äntligen hemma från sjukhuset. tack och lov. lite mer mediciner men annars så mår hon toppen. va skönt. kan man slappna av lite på den fronten iaf.
men även om hon är hemma så mår jag fortfarande inte bra. vcet inte vad jag ska göra åt detta. vet nog vad det beror på men får hoppas att det går över helt enkelt. är lite kryptisk men så är det
dags att vara i habo i helgen. ska ha praktik så de ä smidigast. mamma och pappa lär jue bli glada. de räknar nog med att jag ska hjälpa till me städning och så.. nja... har mitt egna lilla krypin så det räcker..  '
måste plugga i helgen så.
har ett par tidningar som ska iväg snart. :P

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: