Sara Claesson -

2/3-08

vilken lugn dag det har varit
sovit tagit det lugnt, praktikserat och pluggat lite
tog en välförtjänt promenad nu på kvällskvisten me johan. skönt att komma ut lite och röra på köttklubborna.
hahaha
laddar för praktiken imon. 6 dagars vecka. tufft men de ska funka hoppas jag
ska på en spännande sår föreläsning på onsdag på ryhov me min handledare. de ska bli riktigt kul
tycler jue om allt med sår. lite udda kanske men man blir skadad av att jobba inom vården helt enkelt.
hahaha
måste komma igång me alla mina projekt som jag tänkt på.
har såna dära smågrejer som jag vill ordna och få färdigt
tänkte kolla me hyresvärden om jag kunde få måla om detta rummet. tapeterna är inget fel på om man bortser från alla de fläckar och svarta streck som den förra killen som bodde här fixade.. schysst
bara måla om det vitt borde jue inte vara ngnfara. så får det se lite fräscht ut me kanske
tror inte att hon har tänkt så långt. hon tänker nog bara på hennes lya och inte mkt mer. tyvärr.
men skall kolla upp detta. återkommer me rapport från det :p
har kanske inte en så rolig vår framför mig. mkt att göra ochmåste ta tag i och börja jobba nu ordentligt. måste skaffa delegering på stället jag ska avra på i sommar.
ser fram emot resan som förhoppningsvis blir av i maj. till LETTLAND!!! saknar det stället. ska ta o lägga upp lite bilder från de förra resorna på barnhemmet här.
fixar det s fort som jag kan.
kolla in:  www.lettlandsprojektet.com
vår hemsida. stolt över dig janni!!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: