Sara Claesson -

tenta snart

visst klart har man tenta snart. fredag närmare bestämt. får gå som de går men ibland känns de bra. som jenny sa. känns som om man kunde mer i måndags än vad man kan nu. är väl nerverna så satt in.
hittat en tatuering jag vill ha men är osäker. ine på motivet men vill jue inte vara söndertatuerad. nu säger jag inte att alla som har en del tatueringar r söndertateringar men jag känner lite sådär för att sätta ytterliggare en på min kropp men vill ändå så gärna ha en till och speciellt det motivet. visst är jag bra på att motargumentera mig själv. hahaha. lite patetiskt. men får se
var på de nya jobbet igår och kan jue säga att chefen är lite speciell och att hon jag gick med inte visste hur man ska ta hand om en person som går brevid. lite irriterade vill ajg säga. men men. ville bara komma igång att jobba. men sprang runt som en vante. hatar de. uschanimej. men högre lön var de
SÅÅÅ SKÖNT att morbron och kusinen har åkt hem te australien. vill inte se dem mer. de kan gott och väl stanna därnere
sitter och tänker på en massa och ett stor grej är jue en ny lgh. fick nysmak på öster nu me. kanske vore ngt. men i värsta fall så är det jue en cykel man får skaffa då. nackdelen är jue att man kommer längre från johan och de vill jag inte! men sen kan man jue inte bo kvar här heöa tiden heller. aja får se hur de blir. men flytta te en ny lägenhete vill jag. men de ä inte lätt att få tag i ngn aja .. skall ta o plugga lite hjärtmediciner innan jag hoppar i säng.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: