Sara Claesson -

hihi

var i habo idag me johan, brorsan och sanya och hälsa på mamma, pappa, kussen och morbron. de va mysigt tyclte jag fast visst tröttnar man på morbrorn efter ca 10 minuter. men man får stå ut, det är ju inte ofta jag träffar honom så. första ggn nu sen jag föddes. men de roliga är att han släktforskar och det är inte ,ånga generationer av min släkt som bott i finnland. utan USA och ryssland. än så länge som vi vet. men kommer jue få veta mer undan efter undan. tycker sånt är spännande. de är alltid kul att känna till vad man har sina rötter.
men det funkade bra mellan johan och mina föräldrar. märkte inga problem. och han var omtyckt :)

hade en dispyt för väldigt längesen me en föredetta vän. 
denna dispyt involverade tillslut en hel krets av folk jag inte kände. 
i vilket fall som helst. personen ifråga har inte kommit över detta
och de var för över ett år sedan och har fått för sig att alla är svikare
för ngt de inte gjort. de enda man sa var sin jäkla menning.
synd att de kan bli så ibland.
me vissa är la mer grälbenägna än andra.

känns som om man knappt hinner me ngt nuförtiden
känner för att resa iväg ngnstans me johan och bara slappa
bara ta det lugnt och glömma tentastressen, glömma stressen överhuvudtaget
va skönt de hade vart

och mina stumpor. förlåt för att jag tackat nej en massa på senaste. jag hoppas ni förstår. vi får se till att ta igen allt snart igen. efter 26 så är de ingenfara :D

just jack, pat monahan spelas mkt nu och bra är dem!!  lyssna

"more is less and yes less is more"

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: