Sara Claesson -

trevlig dag

var på pallas me minna jenny och söringen johan..
otroligt vilken bra mat de har. grekisk är verkligen en bra topp men de slår inte libanesisk
jag vet inte men har tröttnat lite på kina mat fast chilithai är riktigt gott. deras jordnötskyckling är toppen.
men liban deli är en toppenresturang.
vad folk än säger ( känn dig inte träffad guman men de var riktat lite mot dig ;P )
men alla kan inte ha samma smak och tur är la detta.

men topp tre lista me resturanger lyder:

1.
Liban deli


2. pallas Athena


3. Chili Thai


// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

jag hatar chilli thai och liban haha. men jag tar inte åt mig. men. pallas är fint, speciellt familjebrickan om man hämtar. kan vara det godaste. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: