Sara Claesson -

tibetansk test gav detta resultatet

mina prioriteringar:
1. stolthet
2. karriär
3. pengar
4. familj
5. kärlek

jag associerade ord till angivna djur och det gav detta resultatet:
1. hund - fart - min egna personlighet
2. katt - lat - min partners personlighet
3. råtta - snuskig - mina fiender personlighet
4. kaffe - uppiggande - hur jag upplever sex
5. hav - lugnande - hur jag ser på mitt liv

jag associerade personer till angivna färger som gav detta resultatet:
1. Red - johan - någon jag verkligen älskar
2. White - Ivana - min tvillingsjäl
3. Green - Mamma - någon jag alltid kommer att minnas hela mitt liv
4. Orange - Andrea - Anser jag är verkligen en vän
5. Yellow - Jennie - Någon jag aldrig kommer att glömma

det är lite spännande eftersom vissa delar avd et stämmer men sen är det vissa som kanske inte riktigt stämmer överens med allt. men det är la en persons egen bedömning men en hel del stämde. lite läskigt eller är det ett sammanträffande?

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: