Sara Claesson -

jäkla försäkringsbolag

pratade me en försäkringsman på skadeförsäkringskontoret.
människan verkade inte tro så mk för mig utan menar att det är för lite skador på bilen och för låg hastighet för att jag ska få de problem som jag har med nacken..
sa det att bilen fick mindre skador än jag och berättade min situation men det verkade inte som att jag skulle få kompensation.
så den inkomsten som jag inte fått kommer jag inte få, inget för sveda och värk och inget sjukvården. jag ber att detta går igenom så jag får kompensation för detta.
varför kan de ine förstå att man talar sanning och att man inte ska behöva överdriva ngt för att få igenom.
skulle inte vanlig hederlig sanning räcka?!

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

jag vet hur det är... usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: